Spa ini terletak di Taman Perpaduan,Ipoh Perak.Lokasi strategik berdekatan Lost World of Tambun,Sunway City Ipoh,Giant Tambun,Medan Selera,Giat Mara (3 minit),PGA Ulu Kinta,Maktab Perguruan, Tg Rambutan,Bercham,Tambun (4 minit),Hospital Pantai Puteri,Pekan Ipoh,Green Town Mall (uo),Hospital Permaisuri Bainun Ipoh,Taman Dr seenivasagam (7-10 minit)

Inside Damai Spa


Labels

Monday, January 8, 2018


Kita semua telahpun memasuki lembaran yang baru,2018. Anak-anak akan terus membesar menjadi dewasa, yang telah dewasa perlahan-lahan akan mendapati dirinya menua, dan semoga orang-orang tua kita akan menghadapi saat akhir hidupnya dengan suasana yang bahagia.

Ungkapkan perasaan kita dengan hal yang positif dengan ucapan tahun baru 2018 yang penuh kebahagiaan.

Kami dari Damai Spa berharap agar tahun ini akan memberi kebahagiaan yang berkekalan buat semua pengunjung dan pelanggan spa kami..moga anda sentiasa cantik jelita, jaga kesihatan dan diri anda sebaiknya ok??

-salam tahun baru dari damai spa-



1 comment:

  1. The tip of the metal wire | TITIAN ROSÉRIA.
    ‎The tips of columbia titanium jacket the metal wire · ‎TIP OF THE METRÊVE · ‎The Tips nipple piercing jewelry titanium of ridge titanium wallet the metal wire · ‎The Tips of titanium white wheels the metal titanium apple watch band wire

    ReplyDelete