Spa ini terletak di Taman Perpaduan,Ipoh Perak.Lokasi strategik berdekatan Lost World of Tambun,Sunway City Ipoh,Giant Tambun,Medan Selera,Giat Mara (3 minit),PGA Ulu Kinta,Maktab Perguruan, Tg Rambutan,Bercham,Tambun (4 minit),Hospital Pantai Puteri,Pekan Ipoh,Green Town Mall (uo),Hospital Permaisuri Bainun Ipoh,Taman Dr seenivasagam (7-10 minit)

Inside Damai Spa


Labels

Friday, December 8, 2017

PROMOSI DIS17-JAN18

Assalamualaikum buat para SPA LOVERS..kita dah semakin berada di penghujung tahun 2017..Tak lama lagi 2018 akan menjelang..Untuk bakal permaisuri boleh dapatkan rawatan badan dari Azbudi Damai Spa ye..
Servis kami terdiri dari facial,body scrub, masker badan,sauna, mandian kecantikan, terapi urutan dan juga bekam.
Untuk promosi Disember kali ini kami bawakan pakej khas buat anda yang ingin menyeri dan menceriakan  aura diri  anda, promosi yang bakal menaikkan semangat untuk menghadapi 2018 yang akan tiba.  Inshaallah semoga tahun depan memberi sinar baru buat anda nanti tambahan pula bila aura negatif anda telah didiscaskan. Semoga anda akan jadi lebih positif, tenang dan lebih yakin mengharungi hidup seharian. Promosi kali ini ada 2 pilihan di mana kedua-duanya hanya bernilai rm60 setiap satu. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan pakej terbaik kami.


l o v e u o l l s


No comments:

Post a Comment