Spa ini terletak di Taman Perpaduan,Ipoh Perak.Lokasi strategik berdekatan Lost World of Tambun,Sunway City Ipoh,Giant Tambun,Medan Selera,Giat Mara (3 minit),PGA Ulu Kinta,Maktab Perguruan, Tg Rambutan,Bercham,Tambun (4 minit),Hospital Pantai Puteri,Pekan Ipoh,Green Town Mall (uo),Hospital Permaisuri Bainun Ipoh,Taman Dr seenivasagam (7-10 minit)

Inside Damai Spa


Labels

Wednesday, November 30, 2011


Rainbow Logo - http://www.myrainbowtext.com



Mengapa menjadikan kesibukan,aktiviti seharian dan kemalasan yang melanda sebagai alasan untuk merawat kecantikan tubuh anda sendiri?Rawatlah kulit anda agar tetap sihat dan berseri walaupun semakin hari kita semakin dimamah usia...PERLAHANKAN PROSES PENUAAN ANDA!! Pilihlah salah satu atau kedua-dua dari pakej di atas...Damaikan emosi anda..

Damai 1
Biarkan terapi kami melayan anda dengan himpunan 3 dalam 1-urutan belakang badan,skrub belakang badan dan masker belakang badan.
Urutan belakang membantu menyingkirkan toksin,melancarkan perjalanan darah,membantu memulihkan kecederaan ringan,melembutkan urat saraf serta menenangkan minda.

Skrub dapat menyingkirkan sel-sel mati,daki,melancarkan perjalanan darah dengan tekanan yang lembut dan berirama.Kulit akan menjadi lebih licin,lembut dan bercahaya jika sering diamalkan.

Masker yang disapu pada akhir rawatan bertujuan mengencangkan kulit,memperbaiki peredaran darah,merawat kulit kusam dan mengembalikan kesegaran kulit badan.

Damai 2
Facial Treatment
Serlahkan keceriaan wajah anda dengan mendapatkan rawatan cucian muka dalam pakej istimewa bulan Disember ini.Teknik urutan guasa dapat merangsang peredaran darah,menyegarkan otot-otot muka yang keletihan,mengurangkan kedut pada wajah,melicinkan kulit wajah,dapat meningkatkan keupayaan pembentukan sel-sel baru,menyingkirkan kulit mati secara efektif dan menyerikan wajah jika sering diamalkan.
Hasil yang baik dapat dilihat setelah 2-3 hari selepas melakukan rawatan muka ini.


So, apa salahnya mencuba bukan?

No comments:

Post a Comment